Alla inlägg under mars 2010

Av matilda - 31 mars 2010 19:56

bäckis (med e) kolla in den här bloggen den är nått för colart. han/hon gör sjukt coola cernitsaker. nu har panduro försökt värva honom/henne och dom har tydligen lyckats litegrann, men colart! kom igen! försitt inte den där talangen!


Av matilda - 31 mars 2010 17:25

nyss hade jag jordens blogginlägg på hjärnan som jag ville skriva. men så klickade jag på "skapa inlägg" och poff! så var det borta. men men, det kanske kommer tillbaka.


nu kom jag på vad det var jag skulle skriva om, men bara kort, och det jag tänkte tidigare (för ca 1 minut sedan) var långt. det handlade iallafall om världens nyttigaste middag som jag åt idag. äppeljuice och jordnötssmörslimpmacka.

Av matilda - 30 mars 2010 17:28

det är vackert väder ute, så ja kanske borde gå ut? men jag känner mig deprimerad. eller inte deprimerad, men ganska nere.

Av matilda - 29 mars 2010 17:27

jag har huvudvärk. jag tror jag har en hjärntumör. (jag måste sluta tro att jag har hjärntumörer hela tiden.) vi fick våra första "sommarjobbare" idag. det är lite kul att dom redan kallas för "sommarjobbare" därför får dom sitta mellan "" .


Av matilda - 28 mars 2010 19:58

jag bestämde mig nästan för att klippa håret hos en frisör i veckan. jag minns inte vilken dag. men i morse kollade jag mig i spegeln. tog en sax. och nu är håret jättesnyggt.


nu tänkte jag sätta in en bild här. men jag får inte till nån snygg. (med min sunkiga mobilkamera) så jag hoppar det.

Av matilda - 28 mars 2010 09:33

bäckis (med e) kom hit igår, det var riktigt trevligt med tjejsällskap. jag har hängt alldeles för mycket med killar sen eliza åkte.

   snart är det sommar! jag tittar ut genom fönstret, och gissa vad jag ser? GRÄS! det är helt sinnessjukt. något sådant har vi inte sett sen... är det november? september? jag minns inte ens. men härligt är det, att nu är våren äntligen på väg igen.

Av matilda - 27 mars 2010 16:08

lillebror ringde imorse och ville at jag skulle köra honom och flickvän till nyköping. sagt och gjort, när jag lämnat dom åkte jag och handlade till middagen. men när jag kom tillbaka hem visade det sig att ingen ville äta med mig, dom hade planerat annat. då ringde jag bäckis (med e) så hon kommer hit och käkar. en gammal favorit, köttfärsbiff med tomatröra. mumsich. till det får vi vitlöksbröd, då blir det ännu mer mumsich.


Av matilda - 27 mars 2010 09:01

efter en sväng till skärholmen, där jag inhandlade pärlor, lim och fiskelina (samt ett linne och en tröja) åkte jag hem till bäckis. (med e) vi hade trevligt och svullade fruktsallad. jag skulle premierblogga från iphone, men jag kunde inte! det var fruktansvärt irriterande, men till slut fick jag ge upp.

och nu har jag diskat bort all disk. jag visste väl att jag skulle ha disklust på lördagsmorgonen. då har jag alltid disklust. det är konstigt. men, nu ska jag hitta på någonting, en promenad kanske?


(vem försöker jag lura?)

Ovido - Quiz & Flashcards