Alla inlägg under januari 2011

Av matilda - 26 januari 2011 21:22

ny myslåt:

Av matilda - 26 januari 2011 17:33

jag har bokat tvättstugan idag, så jag mofflade in två stora maskiner och så skulle jag låsa dörren. min plopp satt på den 24. IGEN. jag fattar inte hur jag lyckas sno folks tvätttider hela tiden. jag är URUSEL på tvätt-tids-bokning. nästa gång jag flyttar hemifrån ska jag skaffa egen tvättmaskin.

Av matilda - 25 januari 2011 19:54

om 29 dagar reser jag till san francisco.

Av matilda - 24 januari 2011 19:39

hur lång tid ska det egentligen ta att vänja sig vid nya glasögon? jag är helt tårögd av ansträgning. jag har använt dom fredag eftermiddag, hela lördag, hela söndag, hela måndag. och dom där små plupparna på näsan kliar och jag är helt röd och kli-ig i öron/huvud vecket.


för övrigt har jag undrat:

 om man inte har internet: vad har man då en dator till?

ont

Av matilda - 21 januari 2011 21:25

man får lite ont i huvvet av nya glasögon också.

Av matilda - 21 januari 2011 21:11

jag har fått (köpt) nya glasögon, och plötsligt kom marken mycket närmare huvvet. väldigt underlig känsla. jag känner mig väldigt kort.

Av matilda - 19 januari 2011 21:06

varför måste underbara, snälla, söta och rara barn bli idiotiska, jobbiga, irriterande tonåringar? jag hoppas verkigen att jag aldrig var en idiotisk, jobbig, irriterande tonåring och bara var en... tonåring helt enkelt.

Av matilda - 16 januari 2011 08:20

idag när jag vaknade och tittade ut tänkte ag överraskat "shit! det är snö ute!" sen tog det nån sekund och jag kände att dne tanken inte satt riktigt rätt i hjärnan. sen kom jag på att jag tänkt den ca tusen gånger det senaste månaderna.

Ovido - Quiz & Flashcards