Alla inlägg under april 2010

Av matilda - 30 april 2010 20:30

jag var tvungen att åka till oxelösund och hämta lillebror + flickvän så det gjorde jag vid tretiden. sen hem till mammut, fick middag, den körde jag dom till västerljung där dom ska fira valborg i ett stall. man undrar ju hur det går, i och med att både pappa och lillebror är allergiska. och det verkade inte vara så kul där (än) heller. men nu är jag hel slut, så tack och godnatt för mig. föresten! jag funderar på att gå en improvisationskurs i sommar! 5 tillfällen, kvällstid, det kanske är nått?

Av matilda - 30 april 2010 13:47

flera låtar på min playlist i spotify har försvnunnit. tycker mörbyligan, nationalteatern, peter lemarc, dan hylander och doktor kosmos att spotify är snåla dom också? jag tycker att mörbyligan, nationalteatern, peter lemarc, dan hylander och doktor kosmos är snåla som inte låter mig lyssna på deras underbara alster.

Av matilda - 30 april 2010 09:29

synd att jag är jordens klenis. nu har jag ont i halsen, igen. det går knappt att andas, så ont gör det. jag kom hem vid tre igår, somnade på stört, vaknade av väckarklockan klockan fem, hade värre hals än når jag vaknade och dessutom feber så jag bad caroline att fixa barngruppen, hon och mia tog den själva (tack tack tack!) sen somnade jag igen och vaknade vid kvart över åtta av att lillebror smsade, pappa ringde och att det plingade på dörren. samtidigt! det var en liten tjej som plingade på dörren, hon ville ha hjälp med en läxa. jag som har hur stökigt som hellst här. men hon fick iallafall komma in och jag hjälpte henne en stund. sen somnade jag igen och vaknade typ, nu.

Av matilda - 28 april 2010 18:25

och hur mycket har jag googlat? 2 googlar gjorde jag. sen bestämde jag mig för att jag inte är kvalificerad för jobbet jag tänkte söka. mamma kommer bli lite besviken och jag får en orsak till att inte klaga på mitt nuvarande jobb.

Av matilda - 28 april 2010 17:23

nu har jag exakt en timme på mig där jag kan googla till mig massvis med kunskap och skriva ett cv/personligt brev. lycka till!

Av matilda - 27 april 2010 18:04

bäckis är här, vi har just käkat min favoritmiddag. pasta, pesto, permesan och soltorkade tomater. girandole torsades såklart. nu ska vi iväg och simma.

Av matilda - 26 april 2010 18:49

kvällens schema:

tvätta

plocka undan allt som ligger på¨golvet som inte ska ligga på golvet.

dammsug

manusarbete

middag


jag vill gå och lägga mig NU. jag är så trött, så trött, så trött.


Av matilda - 26 april 2010 06:12

så! på söndag har jag bungykurs. det ska bli intressant. nu måste jag bara se till att slipa på min standup, hjälp! jag som bara funderat och inte skrivit ner nått... inte bra detta, och var är mitt stanupblock?

Ovido - Quiz & Flashcards