Direktlänk till inlägg 10 september 2011

problemas problemas

Av matilda - 10 september 2011 23:06

mina byxor sprack i san pedro. det var mitt eget fel, jag vet att mina arbetsbyxor spricker vid låren efter tre månader av användning och ändå envisades jag med att just den här gången kanske dom inte gör det. men så sprack dom ju, såklart, jag måste börja lita på mig själv! iallafall, jag smsade pappa på fredagen och bad honom skicka ett par så fort som möjligt eftersom det tar en vecka för grejjer att komma hit. eller iallafall sa dom när jag skickade ett paket till mamma att det skulle ta en vecka för det att komma fram (men nu när jag tittar på brevet jag fick av emilia så stämplades det den 6 sept och idag är det lördag den 10 sept så det borde kommit fram senast igår... skumt) han skickade det iallafall på lördagen eller söndagen. och det har inte kommit fram än. typiskt, nu får jag kanske gå i FYRA veckor med trasiga byxor. (för jag vill inte lägga ut pengar på att köpa nya när ett par nya är på väg) och det eftersom det inte är nån postutdelning idag och inte imorgon och på måndag åker vi innan posten hinner delas ut. och jag vet inte ens om byxorna kommer hit på måndag! dom kanske kommer på tisdag eller ännu senare. iallafall ska jag försöka fråga någon om man kan skicka saker med post till oss i Tennessee. ifall man kan det ska jag be nån på kontoret att omedelbart skicka byxorna vidare till mig. eller så står jag ut och struntar i det... aja, typiskt iallafall att dom inte ville komma fram igår. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda - 22 oktober 2011 16:54

i början av ACE så blev dom ofta stämda för olika saker, det är väldigt vanlig här när man startar nånting nytt så blir folk skrämda eller nått och stämmer dom. en stämning handlade om att ACE bedrev slavverksamhet eftersom volontärerna inte fick bet...

Av matilda - 27 september 2011 23:50

Jag testar att blogga från min iPod och vi får se hur det går. Jag befinner mig I Kentucky just nu och kommer att gå I två timmar genom Tennessee för att Komma hem till mitt tält som är parkerat I Virginia. Det tycker jag är kul. Det här Tar för ...

Av matilda - 11 september 2011 04:34

jag synkroniserar min dators musik med min ipod. jag vet inte hur bra det går egentligen, men det lär vi få se. jag har iallafall massvis med spotifymusik däri nu så det gör inte så mycket om itunesmusiken inte kommer in. men det vore bra, för jag ha...

Av matilda - 9 september 2011 08:05

emilia! läs inte det här innan den 14 sept, för du borde ha fått ditt brev då. om det kommer fram. om det inte kommit då kan du läsa. fast det är ju ditt val om du vill spoila brevet eller inte. men nu vet du.   guuuuud så varmt det var i san ped...

Av matilda - 30 augusti 2011 18:17

jahaja, då var klockan 20 över nio och jag är typ färdigpackad inför imorgon. bara sovsäcken och tandborsten som ska packas ner, och dom behöver jag ju idag, så det får bli nerpackat imorgon bitti. annars då? jo, jag gör inte så mycket. folk börjar k...

Ovido - Quiz & Flashcards