Alla inlägg under maj 2010

Av matilda - 24 maj 2010 20:16

en liten aning senare än alla andra har jag upptäckt amy winehouse och rehab. väldigt bra låt. jag upptäckte också att galiamelonsäsongen har börjat.


Av matilda - 23 maj 2010 20:44

jag tänkte göra chili con carne idag. men sen blev det visst skagenröra med bakad potatis. det får väl bli chili con carne imorgon istället.

   jag vill åka utomlands!! men det blir inte fören vecka 28. och jag vet inte om man kan kalla det "utomlands" riktigt... danmark är mer, att besöka grannen. men i okrober förhoppningsvis! då blir det san francisco!

Av matilda - 22 maj 2010 19:15

eliza och christofer flyttar imorgon. till san fransisco! det är helt... otroligt. jag planerar att åka och hälsa på dom i oktober/november, hoppas jag kommer iväg. det är så sorgligt! jag känner på mig att jag kommer gråta lite ikväll.

Av matilda - 20 maj 2010 20:25

jag älskar vår/sommaren! det doftar så gott överallt. jag måste lära mig namnen på blommorna så jag kan säga vilka som doftar godast.

Av matilda - 19 maj 2010 17:29

jag känner att jag blir sämre och sämre på att blogga. få och innehållslösa inlägg. inte för att jag nånsin haft innehåll i inläggen, men ändå. jag tänkte iallafall inte lova att bättra mig. men jag tänker lova att blogga precis när jag har lust, och det är inte nu.

Av matilda - 17 maj 2010 23:17

det gi bra för mig! jag vann inte, men det förväntade jag mig verkligen inte heller. och jag tycker inte riktigt att det var en tävling heller, egentligen. jag berättar mer en annan dag, nu måste jag sova. goder nattens.

Av matilda - 16 maj 2010 19:50

imorgon är det dagen med gigantiskt D. bungycomedyfinal. det ska bli så roligt! och alla är så bra! jag tror jag sett de flesta... eller, kanske inte, jag har sett en hel del folk iallafall och dom är bra, så jag kan ju hoppas att jag håller samma klass som dom.

Av matilda - 16 maj 2010 13:37

nån av mina vänner, minns inte vem det var, men jag gissar på carro, kalinkalen eller anna, sa häromdagen "vi är verkligen kändisgenerationen. vi tror att alla är intresserade av allt vi gör." jag tror faktiskt det var kalinkalen, när jag frågade hennes systerson om han kunde göra bloggposen, ni vet, puta extremt mycket med läpparna. (han kunde inte det) och appropå det så sa hon det. men det är faktiskt väldigt sant, folk lägger upp dagens-outfitbilder på och bloggar om allt möjligt skräp. (inkl, jag själv) det är egentligen helt sinnessjukt.

Ovido - Quiz & Flashcards