Alla inlägg den 14 januari 2011

Av matilda - 14 januari 2011 21:08

min plan för helgen är att packa. jag ska packa ner resten av sakerna i bokhyllan och delar av köket. och börja med garderoben. jag ska slänga ner förmodligen-till-usa-kläder i någon av ryggsäckarna.

Av matilda - 14 januari 2011 15:24

för övrigt gick det bra igår. det kom bara 14 barn och de flesta var glada. dom sprang omkring och stökade men det kändes ändå väldigt lugnt. vi försökte dansa ut julen men kunde inga låtar så vi sprang bara runt granen istället och sen åt vi glass. (med, choklad-, hallon-, lakrits, eller kola-sås och strössel eller crispkulor och kexrullar med choklad i. )

Av matilda - 14 januari 2011 15:16

Ni blev upprörd över en onödig grej igår, vilket resutlerade i att Ne låste in sig på toaletten och grät (Ne är jordens gladaste unge, att hon grät måste man ta på allvar) Ni började också gråta. av någon anledning kom pratet in på att Ni skulle säga förlåt.


Vuxen: men då måste du säga förlåt.

Ni: fast jag säger aldrig förlåt.

Vuxen: aldrig någonsin till någon alls?

Ni: nej.

Vuxen: hur gör du hemma då när du och mamma bråkar?

Ni: då blir jag upprörd och går in på mitt rum för att lugna ner mig, och när jag gjort det kommer mamma och säger förlåt.

Vuxen: alltid?

Ni: ja, varje gång.


är inte detta helt sjukt? dom är 8 år.

Ovido - Quiz & Flashcards