Alla inlägg under januari 2011

Av matilda - 1 januari 2011 12:24

5 bra saker som hände 2010:


1: jag ställde mig på en standupscen!

(det var jättekul och jag älskar det)


2: jag bestämde mig för att förändringar var nödväniga.

(och jag förändrade saker)


3: jag sa precis som jag kände vilket resulterade i en förbättring hos betelsgänget.

(tack mia)


4: jag upptäckte att även fast man borde tycka om någon, så måste man inte göra det.

(tack pappalutt)


5: jag gjorde saker själv. och upptäckte att det inte var så farligt.

(vilket resulterar i nyårslöfte nummer 1)


nyårslöften:


1: Åka till USA.


2: försöka att göra mer saker för mig själv och inte alltid sätta andra personer i första hand.


3: göra minst 12 ståupp framträdanden.


4: börja plugga. (eller iallafall söka till plugg, jag kanske inte kommer in.)


5: såga ner minst två träd. (med en handsåg)



Ovido - Quiz & Flashcards