Alla inlägg den 4 april 2011

Av matilda - 4 april 2011 20:51

bone and joint, how can i help you?

hej, jag heter matilda

hej matilda

för en vecka sen skadade jag knät i skidbacken.

okej

jag röntgade det och dom sa att det var en sträckning.

okej

idag ringde dom och sa att det var en fraktur.

oh. my. god.

så jag tror jag behöver träffa en knädoktor.

det tror jag med.


jag har fått en tid tills imorgon.

Av matilda - 4 april 2011 18:16

och plötsligt fick jag asont i magen. så typiskt mig.

Av matilda - 4 april 2011 18:13

jahaja. så var det en fraktur iallafall. helvetes jävla piss skit.

Av matilda - 4 april 2011 17:17

mejl som det här:


Hi Matilda,
You were seen as a pt at Troyer Urgent Care about a week ago.
I have been trying to get in touch with you by phone -- but have been
unsuccessful.
Please call Troyer Urgent Care in Flagstaff  -- 928-779-3844
or stop in so I can discuss your recent X-ray report with you.
Cheryl Carstens, FNP




får mig att tänka så här:

tusan! det var en liten fraktur som dom inte såg. jag kommer aldrig bli bra i knät. jag måste åka hem. fan. jag vill inte åka hem! tänk om den lilla frakturen som dom inte såg har spridit sig och blivit en asstor fraktur och jag känner det inte för det gör så ont att jag blivit bedövad. 


Ovido - Quiz & Flashcards