Alla inlägg den 5 april 2011

Av matilda - 5 april 2011 22:01

den här bilden:


  (är väldigt suddig) men den visar altså mitt skafferi här i flagstaff. med undantag föt ett par tre saker till höger så är allt det där mitt. 


den här bilden:



visar alla andra i husets skafferi. (vi är 19 personer i huset)  

Av matilda - 5 april 2011 20:45

jag har så fruktansvärt tråkigt så ni förstår inte. och mitt sår på armen kliar. jättemycket. sårskorpan är nästan 2 milimeter tjock. är det bäst att ha sårskorpan kvar eller att pilla bort den?


idag bär det av till knädoktorn. hål, alla tummar ni har för att det ska gå bra där. att det är en lätt liten grej att fixa till mitt onda lilla knä.


Av matilda - 5 april 2011 02:51

en regel som ACE har är :

om du vet att någon bryter mot en regel, och inte berättar det för oss, så kickar vi ut dig.


jag verkligen ogillar att veta när folk bryter mot regler. just nu vet jag att några bryter mot en regel. eller vet att de kanske gör det. och jag ogillar också att tjalla.  jag är alltid den där räddhariga typen som aldrig bryter mot regler, för regler är till för att följas. det liksom sitter i min ryggmärg och min mage, för nu vet jag och då får jag ont i magen. 


därför har jag sagt till alla att om ni bryter mot regler- se till så att jag inte vet nått. men tydligen så har några personer missat det.

Ovido - Quiz & Flashcards