Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av matilda - 25 augusti 2010 17:13

jag glömde att vi har varierande väder här i sverige. på vägen till stendörren började det spöregna, och jag hade inga regnkläder med mig. men tji den som ger sig! jag stannade i bilen, kopplade av, la upp fötterna på instrumentbrädan och råkade trassla in foten i ratten så jag nästan inte fick ut den, läste en bok, trasslade ur mig och när det var klar regnade det inte längre. jag gick en liten runda, och det var mysigt. sen började det regna igen så jag gick tillbaka till bilen, läste lite till och när regnet verkade hålla i sig åkte jag hem. och gissa vad duktig jag var när jag kom hem! en timme på crosstrainern. japp, och nyss en halvtimme till. en stor eloge till mig.

Av matilda - 25 augusti 2010 09:39

efter att både igår och i måndags ha somnat flera gånger på jobbet, och idag var nära att somna igen, bestämde jag mig för att det var dags med en spontan ledig dag. så nu åker jag till stendörren för att ta det lungt och filma lite.

Ovido - Quiz & Flashcards