Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av matilda - 28 augusti 2010 21:05

i den här låten här nedan för, jag gillar den verkligen, tamburinen, melodin, texten, allt. utom en grej. i början, typ dom första sex sekundernaär asbra, men i den sjätte sekunden kommer ett nytt instrument in. en trumma tror jag det är, och då plötsligt känns det som den saktar ner lite. det är irriterande. men om ni bortser från det, så är den udnerbar. (jag trodde att jag hade lagt in den förut, men sen blev jag osäker... ja, ja, man kan inte lyssna på den för mycket.)


Av matilda - 28 augusti 2010 13:28

det är sjukt int väder ute, men jag har som vanligt svårt att ta tag i saker. jag gör helst ingenting om det går, men när jag väl gör saker, så älskar jag det. och att bara sitta inne ger mig huvudvärk. nu ska jag titta på tv.

Ovido - Quiz & Flashcards