Alla inlägg under augusti 2010

Av matilda - 25 augusti 2010 09:39

efter att både igår och i måndags ha somnat flera gånger på jobbet, och idag var nära att somna igen, bestämde jag mig för att det var dags med en spontan ledig dag. så nu åker jag till stendörren för att ta det lungt och filma lite.

Av matilda - 20 augusti 2010 22:04

titta på den här!!!

Av matilda - 19 augusti 2010 10:04

jag vaknade av mig själv kl åtta idag. det betyder bättringsvägen och jobb imorgon! äntligen. det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma och titta på dagtidstv. jag kunde ju läsa, men det har jag inte orkat, och igår var jag så yr så jag inte kunde se boken ens. så är det. ja, idag orkar jag förmodligen gör lite nytta i sjukdomen iallafall. dammsuga vardagsrummet står på schemat. håll tummarna för mig.

Av matilda - 18 augusti 2010 18:29

det går väldigt mycket skräp på dagtidstv. VÄLDIGT mycket skräp.

Av matilda - 18 augusti 2010 10:39

dag tre med förskylning och det känns faktiskt bättre! jag tror att jag är mindre hostig och halsen känns inte av så mycket samt, jag behövde bara använda 3 paket näsdukar på hela dagen igår! det är ett framsteg. idag behöver jag gå en promenad, annars kommer förskylningen att hoppa in i ryggen, det gör den alltid på mig om jag bara vilar mig för länge i en förskylning.

Av matilda - 16 augusti 2010 13:58

jag har, för dom som vill veta, avverkat 4 paket näsdukar sedan jag steg upp kl 11.

Av matilda - 15 augusti 2010 11:56

jag är helt utmattad, varje söndag. jag bara ligger i sängen och orkar inte göra någonting, på hela dagen. och sen framåt kvällen, då kan jag inte somna. väldigt irriterande. men jag hoppas det blir ändring på det idag. och att jag gör någonting.

Av matilda - 13 augusti 2010 19:27

blondinbella säger att hon inte kan krulla presentsnören. eftersom jag älskar att slå in presenter så tycker jag att det är en skam att hon inte kan det (eller ja, nästan iallafall. hon är ju väldigt begåvad ia annat...) så jag tänkte att jag skulle visa henne hur man gör. och alla andra som inte kan.




Ovido - Quiz & Flashcards