Alla inlägg den 1 juli 2009

Av matilda - 1 juli 2009 21:30

apropå inget så... vad tusan är det med tjejjer? helt galna där på skansen. jag tittade ju inte poå idol, helt enkelt för jag inte var intresserad. men igår på skansen, han var ju ganska bra! eller han, låten i sig var bra. men vafasen? stå o skrika och bli helt galen? inte nödvändigt. men men, killar har sina idrottevenemang och tjejer har sina popidoler. det är bara att acceptera.

Av matilda - 1 juli 2009 21:04

för ca 45 minuter sen kom jag hem från mammas födelsedags middag, jocke hade med sig en vän, och jag har redan glömt vad hon hette. det var typ sussie men lite mer avanserat. aja, strunt samma, hon verkade snäll. vi hade trevligt allihopa och det var trevligt.

jag måste erkänna. jag har inte cyklat till jobbet. jag orkade inte igår. men jag cyklade en sväng när jag kom hem igår, och upptäckte att bakhjulet behöver pumpas lite, så jag skulle göra det när jag kom hem. eller rättare sakgt, jag skulle be en av karlarna i huset att göra det, men jag glömde. så jag kunde inte cykla idag heller, och imorgon så måste jag åka taka vägen från jobbet till södetälje för att packa lite grejjer. så jag kan inte cykla imorgon heller... jaja. jag får börja med det på fredag eller måndag. förmodligen måndag, för på fredag har jag också lite bråttom hem. jaja, nu lyssnar jag på underbar håkan hellström på spotify. funderar på att uppdatera till PRO men... ja, är det värt det?

Ovido - Quiz & Flashcards