Alla inlägg den 6 juli 2009

Av matilda - 6 juli 2009 20:41

kevin fick ju 1500 kr på ikea när han fyllde år. så jag trodde ju att han hade önskat sig det. men icke. när vi kom dit sa han "jag har typ aldrig varit på ikea. hur gör man?" så kom det fram att det är miriam som vill att han ska handla där. jaja, så kan det gå. jag handlade iallafall för typ 900 kr. så nu är jag fattig. men kan göra falukorv i ugn. och ha fina servetter på bordet. och lägga bestick i besticklådan. och massa annat. men dom hade slutat med billy hyllan som jag ville ha! jag är så arg! jag ville ha ett hörn, sån som mamma har, men det hade dom inte! dom har slutat med den, och vill man ha ett hörn nu så ska man tydligen sätta en smal hylla på sniskan och ha hörnbeslag på den. sjukr dumt. jaja, jag får väl hitta på en annan lösning. efter ikea åkte vi till fruängen för att hämta mitt "nya" köksbord, det gick bra. vanja utbrast "du kunde väl sagt att det var manliga vänner! nu var jag ju inte förberedd!" det var lite roligt.

Av matilda - 6 juli 2009 15:15

nu kommer strax kevin och anders hit. då bär det av till ikea. och fruängen för att hämta mitt köksbord.

Ovido - Quiz & Flashcards