Alla inlägg den 9 juli 2009

Av matilda - 9 juli 2009 21:19

jag har fått två helt underbart supergulliga hjälte vänner. en stor eloge till anders och kevin som hjälpte mig med soffa tv och massa annat idag. så imorgon flyttar jag helt säkert till skolvägen. väldigt skönt faktiskt, jag börjar bli lite trött på att åka fram och tillbaka. fast det är ju lite dumt av mig att jag inte fixat mitt internet ännu... aja. det löser sig. jag får göra det... imorgon. eller en annan dag. jag ska säga upp min gamla el också, och fixa ett elbolag till det nya. hur fixar man ett elbolag? jag har el nu, var kommer den ifrån? jaja, det löser sig också. just ja, jag fick ju jordgubbar av Livet igår. så idag har jag slängt ihop saft och sylt av dom. den blir klar imorgon. lite dumt känns det bara, eftersom jag inte är klar med flädersaften ännu. men men, om jag vill ha tusen projekt i luften på en gång, så ska jag ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards