Alla inlägg den 5 juli 2009

Av matilda - 5 juli 2009 21:13

det ligger massa saker i min säng. jag undrar om jag ska putta ner dom på golvet, lägga dom där dom ska vara eller helt enkelt sova ovanpå sakerna. ja, det är ett svårt val. imorgon blir det iallafall en sväng till Ikea, och en till vanja. hämta mitt köksbord!

Av matilda - 5 juli 2009 17:30

jag är nog den tankspriddaste människan jag vet. jag l'gger saker överallt, såger saker till folk hundra gånger och ja... när jag blir mamma kommer jag säkert bli tusen gånger värre än min mamma är. så iallafall, för några veckor sen så köpte jag nya hårsnoddar eftersom det är en förbrukningsvara hos mig. 40 st köpte jag, och dom försvann typ samma dag och jag har vänt uppochner på hela huset efter dom. dom fanns ingenstans. så idag hittade mamma dom. i kokboken. jag hade markerat receptet på bakad potatis med dom. jag måste var sjuk i huvvet. imorgon blir det förmodligen Ikea med underbara Kevin och Anders.

Av matilda - 5 juli 2009 16:13

ingela har hjälpt mig med lite flyttupppackning idag. hon är snäll den där ingela. sen käkade vi lunch med våra underbara vänner, kevin, anders, andre, dannie och miriam. det var trevligt. sen gick kevin och skulle jobba med sina små barn, och ingela och jag gick hit och packade ner mina kläder. dom andra drog hem till miriam och dannie. sen packade vi upp mina kläder i lägenheten, och gick upp till miriam och dannie vi också. det var hur trevligt som helst där, men nu tänkte jag att jag skulle ta en södertäljesväng. om min bror är hemma och kan hjälpa mig och bära saker förståss.

Av matilda - 5 juli 2009 10:16

kanske dags att kliva upp ur sängen snart? trycka ner alla mina kläder i papperskassar. eller gå bort till skolvägen och plocka upp alla grejjer ur ikeakassarna och ta hit dom och trycka ner grejjer i dom istället? hum.. fast det är ju det där med att vara ensam. jag ringer och frågar ingela om hon har lust att hjälpa till. ............... hon hade lust. så vi ska ses där om halvtimme. bäst att klä på sig nu då, jag har ingen lust att gå dit i pyjamas. (även om min pyjamas är väldigt snygg.)

Av matilda - 5 juli 2009 09:36

mer flytt idag. ska försöka flytta alla kläder och sånt härifrån till lägenheten. sen kanske vi kan ta ett lass från södertälje ikväll. men suck, jag orkar inte göra nånting just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards