Alla inlägg den 11 juli 2009

Av matilda - 11 juli 2009 10:53

härligt igår. först köpte sandra och jag presenter till lea, hon har ju fyllt fem. känns som det var igår jag bar omkring på henne, nu är hon lite för stor för att bli runtburen på. hon får pärlor och tatueringar av mig, en klänning och leggings av sandra. sen åkte pappa och jag till södertälje, vi handlade lite på ahlsell, alltid lika kul att handla på vvs-affärer. sen åkte vi till min södertäljelägenhet och plockade ner lampor, kökssoffa, bord och lite småsaker. efter det köpte vi en dammsugare till mig på coop. värsta snorungen satt i vagnen före oss i kassan, han spottade på mig! hade god lust att ryta till åt honom, men gjorde det inte. back to vagnhärad we went, plockade ur alla grejjer och stoppade in kökssoffan hos kevin. sen käkade vi middag och jag went off to kevins igen, vi åkte och badade vilket var trevlig och sen satt vi (anders, ingela, kevin, jag) och talade om viktiga saker halva natten och inatt sov jag för första gången i lägenheten. tusan så härligt det är!

Ovido - Quiz & Flashcards