Alla inlägg den 8 juli 2009

Av matilda - 8 juli 2009 20:48

haha, störtroligt klipp!

Av matilda - 8 juli 2009 20:27

Livet ringde. (det är en tjej, hon heter så) och frågade om vi kanske ville ha lite jordgubbar? hon hade kommit på att alla jordgubbar var mogna och dom har åkt till thailand. jatack sa jag och sprang upp och plockade av typ alla. det blev 5 kilo. så nu är det jordgubbssaft på gång. fast inte fören imorgon, för jag har inte recpeptet. men jag har för mig att man ska ha vinsyra i, och någon sån har inte jag så... ja. det får bli imorgon eller så helt enkelt.

Av matilda - 8 juli 2009 17:45

igår var en lite stressad men sen härlig dag. idag ska jag egentligen bara packa ihop lite här. men jag funderar på att ta en sväng till mormor. jag ska bar byta kläder, och kanske ringa och kolla om dom är hemma där? jag tror jag ringar och kollar om dom är hemma innan jag klär på mig. jag vill inte slösa energi på påklädning om jag inte kan åka iväg. så seg är jag.

Ovido - Quiz & Flashcards