Alla inlägg under juli 2009

Av matilda - 4 juli 2009 20:07

snacka om att vara bloggberoende! jag är hemma hos sandr amed några vänner och typ "oh nej! jag har glömt att blogga idag!" så var jag tvungen at blogga lite. fast sen kom vi på att jag bloggade i morse. så det var en onödig panik. men men, strax ska vi gå till fyren, det är standup där idag! fast det är hemligt vilka som kommer. det gillar jag inte!

Av matilda - 4 juli 2009 09:33

så, strax ska pappa och jag åka till soptippen och slänga lite sopor. jag ska köra med släpvagn. hur sjukt som hellst. jag kör alltid bara rakt fram när jag kör med släpvagn. och undviker så mycket det går att svänga. sen ska mamma och jag åka till min södertäljelägenhet och flytta ut ur den. men lite grejjer lämnar vi kvar. tvn till exempel, för den får inte plats i min bil. och lite småsaker som jag inte packat ännu. köksbordet och kökssoffan eftersom jag ska få ett nytt bord och kökssoffan inte får plats.

Av matilda - 3 juli 2009 23:27

det är ju helt sjukt vilken otrolig värme vi har. helt underbart, att man typ kan sitta i kortbyxor ute kl halv tolv på natten. jag försöker ladda upp en ny video på youtube, men det fungerar inte... trisst.

Av matilda - 3 juli 2009 21:05

jag lyssnar på ted gärdestad. Viking och Franska kort är två bra låtar.

sol

Av matilda - 3 juli 2009 15:32

jag har öppet fönster här. eftersom det blir ännu varmare här inne om man har det stängt, problemet är bara att när jag sitter här vid datorn, så hamnar mina fötter mitt i solen. snygg bränna jag kommer få om jag sitter här för länge. eller inte. jaja, nu ska jag tömma kameran så jag får plats med lite ny filmining.

Av matilda - 2 juli 2009 21:17

tusan! jag glömde flädern! jag skulle ju göra saft idag! attan. hoppas dom är friska tills imorgon också. känns som dom skulle kunna brännas nu i värmen. det gjorde ju liljekonvaljerna. och det vore hemskt att vara utn fläderblomssaft i vinter!

Av matilda - 2 juli 2009 21:09

hur gör man föresten när man flyttpackar? jag är urkass på det. jag packar och packar men har hela tiden saker kvar att packa. men när jag kollar på det som redan är packat, så är det inte speciellt mycket...

Av matilda - 2 juli 2009 21:04

jag är helt såld på tramsgänget, jag köpte tillochmed deras kortfilm. sjukt kul var den! köp den! man mejlar dom så skickar dom den. jaja, nu har dom iallfall gjort en ny video till dunkadunkalåten, kolla! undrar om man kan köpa den som singel?


http://tramsganget.blogg.se/




Ovido - Quiz & Flashcards