Alla inlägg den 3 december 2009

Av matilda - 3 december 2009 21:41

jag skulle vilja prova på att regissera "på riktigt" någon gång. och inte ha en roll själv, inte ha tusen barn att hålla reda på och inte behöva tänka på och tillverka rekvisita och scenografi. men men, på måndag är det över och jag kommer bara se det roliga i det här igen. men just nu är ingenting på topp, och jag är sjukt trött. fast det gick bra ändå idag, det känns som att vi har kommit en bit på väg. men jag har tappat bort mina nycklar. det känns jobbigt. nu måste jag sova. godnatt. tack förikväll carro. tack för att du berömmer när jag behöve det. du kommer att få beröm du med, men jag kommer inte komma ihåg det fören efterråt.

Av matilda - 3 december 2009 16:58

inte ett rätt har det blivit idag. alla maskiner har pajjat och blivit lagade och sedan pajjade dom igen. inte kul att jobba då.men nu hoppas vi att kvällen ska bli bättre! rep med barn på plats. det ska bli roligt, hoppas allt går bra. vi ska göra glorior också, det ska bli intressant. hoppas min idé fungerar. jag har köpt två och ett halvt kilo ståltråd som vi ska göra en ögla av, en pinne upp och en ögla till. sen lindar man in den övre öglan i julgransglitter och har den på huvvet violá! du har en gloria. dom kommer bli sjukt söta. om gloriorna blir som jag vill förståss.

Av matilda - 3 december 2009 06:11

mer melody club som strömmar ur högtalarna här nu precis innan jobbet. julspelet närmar sig med stormsteg och allt är nästan klart. jag måste fixa glorior till alla änglar, och det är lättare planerat än genomfört. nej, jag måste sticka. det tog hundra år att skrapa bilen igår och det lär ta lika lång tid idag.

Ovido - Quiz & Flashcards