Alla inlägg den 12 december 2009

Av matilda - 12 december 2009 17:08

kalinkalen kom ju hit igår, med tåg. jag körde hem henne idag. till norrköping, det var kul. vi tramsade om "mangostan" nästan hela vägen. sen stannade jag i nyköping på hemvägen och köpte en jacka som jag velat ha ett tag. den har kostat aldeles för mycket, men nu var den på rea så jag slog till. den är röd med guldknappar, underbart fin. sen lämnade jag bilen hos pappalutt och fortsatte till trosa för att fixa några julklappar till kusinerna. jag har inte hittat några teaterbiljetter. så det fick bli "vanliga" klappar istället. men men, det fungerar ju det också. och nu ska jag strax äta middag med mammut och papput för att sedan gå tvärs över gården och umgås med vänner. kalinkalen och jag kom föresten på jordens roligaste sketch. vi ska försöka komma ihåg att filma den nån gång nu i jul.

Ovido - Quiz & Flashcards