Alla inlägg den 11 december 2009

Av matilda - 11 december 2009 14:07

dags för lite hopplock nu då. här måste man typ ha skor på sig inne, så mycket skräp ligger det på golvet. nej, nu överderev jag, rejält. men det behöver dammsugas. och plockas fram extrasäng. kära kalinkalen kommer ju hit ikväll! vi ska se kvarteret skatan och ha roligt!

Av matilda - 11 december 2009 06:10

jag har kommit på att jag inte mår bra av att ha saker planerade. då blir jag bara jättestressad och sover dåligt och vaknar med ett ryck och kan inte somna om. även om det jag ska göra inte är stressande. det funkar att ha saker planerade, om dagen då blir helt fullspäckad. och om idag kopplas ihop med imorgon på något sätt. så att det är full rulle hela dagen och sen full rulle hela imorgon också, så man inte har tid till att stressa upp sig för imorgon redan idag. jag måste jobba på det här. idag har jag ju inte ens någonting att stressa upp mig för egentligen, vi ska bara till estocolmo ikväll, och jag hittar dit vi ska (utan några som helst problem, om jag inte hittar borde jag allvarligt börja tänka på att sluta köra bil överhuvudtaget) men men. nu är det strax dags för en tur till trosa.

Ovido - Quiz & Flashcards