Alla inlägg den 17 december 2009

Av matilda - 17 december 2009 20:32

nu har jag fått mer färg i håret. det är bra, det ser lite dumt ut att ha en blond rand mitt i allt det svarta.

Av matilda - 17 december 2009 17:49

nästan varje dag går det in någon på min blogg från google som har säkt på "temuggar" och då måste jag göra reklam för en sjukt bra tant. jag har köpt mina stora blåa muggar av henne på julmarknaden i trosa, och jag kan inte erbjuda någon bild. men hennes företag heter "blommans keramik" och hennes mejladress är "majvivan@hotmail.com" och hon befinner sig troligtvis i mörkö. behöver man temuggar åk till henne. eller mejla henne, jag vet inte om hon har nån affär eller så. mejla henne. det här är min högst personliga åsikt och ingen at bett mig göra reklam, jag vill helt enkelt tipsa om en sjukt bra tant.

Av matilda - 17 december 2009 17:06

jag har haft en sjukt dålig dag idag. mycket har gått snett och jag har varit lättirriterad. väldigt jobbigt för mig själv och min omgivning. hoppas det har gått över tills imorgon och att imorgon blir en toppendag. nu ska jag ringa robins mamma och fråga om hon kan färga mitt hår.

Av matilda - 17 december 2009 06:08

utan tvekan:


Av matilda - 17 december 2009 05:59

 min cheddar möglar på undersidan. lite irriterande eftersom jag köpte den förra veckan. men men, det är väl ganska naturligt att den möglar, den har ju lagrats i ett år. ett år gammal mat borde vara möglig. fast det är lite irriterande att få skära stora hål i den. för jag är inte så cool att jag låter möglet sitta kvar och käkar osten ändå. och jag är inte så kräsen att jag slänger den bara för den är lite möglig. inte den sortens mögel iallafall, annat hade varit om den var prickig och luddig över hela. men det är den inte. nu ska jag ta en korvmacka.

Ovido - Quiz & Flashcards