Alla inlägg den 20 december 2009

Av matilda - 20 december 2009 17:49

jag har gjort alla julköttbullar. det föll på min lott att göra dom i år. och nu är dom klara och instoppade i frysen. en bigpacklåda blev det. ja ja, och julklapparna har jag hunnit klar med. var lite pyssel med dom men nu är dom klara! äntligen.

så här glad var jag i fredags. vi dansade järnet och det var urkul. synd bara att fullisar ska förstöra, gubbar som tafsar, fy så äckligt! 

Av matilda - 20 december 2009 13:59

tusan så härligt det är med snö! jag älskar det verkligen, tänk om det hade varit plusgrader? då hade det varit regn istället, och vem gillar regn i december? jag gillar bara regn i en form i december, och det är "millas mirakel" formen.

Av matilda - 20 december 2009 08:08

jag undrar jag kommer att göra mer saker idag? jag borde åka hem till papput med bilen så han får sätta in det nya bilbältet. och ta med mig duken så jag kan fålla den, och sen får mamma tvätta den. men jag är aldeles för trött. så jag kryper nog ner i sängen igen.

Ovido - Quiz & Flashcards