Alla inlägg den 19 december 2009

Av matilda - 19 december 2009 21:46

igår råkade jag bita mig i tummen hemma hos tobbe. det blödde och hade sig så jag fick sätta ett plåster. sen ramlade plåstret av, och jag råkade bita mig i tummen igen. jag har råkat bita mig i fingrarna förut. det händer faktiskt ganska ofta iochmed att jag biter på naglarna och dom blir så korta, så då slinter man liksom ibland. så i morse kände jag av att det gjorde lite ont på tummen, men det är inget ovanligt, det gör det. ett tag. men så för en liten stund sen så råkade jag smälla i tummen i bordet. AJ AJ AJ. tusan så ont det gjorde, och det var egentligen inte n smäll, mer bara en snudd. det gjorde så fruktansvärt ont. då upptäckte jag att tummen är helt svullen och varfylld. och jag har ingen alsolsprit. jag får helt enkelt hoppas att den inte ramlar av tills imorgon.

Av matilda - 19 december 2009 17:49

snacka om seg dag. det känns som jag inte gjort ett dugg. jag har bara degat här inne i köket hela dagen. och det känns i kroppen att jag inte gjort nånting alls. kanske får det bli en stund på springbandet imorgon? förmodligen inte, jag har inte tillräckligt med vilja för det. dessutom måste jag julstäda klart här. hoppas jag gör det imorgon och att jag inte stökar till igen på några veckor. i wish.

Av matilda - 19 december 2009 11:11

jag blir lika förbånad varenda firmafrest. hur otroligt dängfulla folk blir! det är helt otroligt. och gifta männsikor som beter sig som... högstadieelever! men men, tur att det finns några som håller sig i skinnet iallafall. annars hade jag aldrig gått dit. och det är trots allt ganska kul. ingen som kommenterade att jag bara drack loka hela kvällen, apropå det, dom hade inte o-bubbligt vatten, hur knasigt är inte det? aja, nu är det städning för hela slanten. man skulle kunna tro att det har varit ett tredje världskrig här.

Ovido - Quiz & Flashcards