Alla inlägg den 4 juni 2009

Av matilda - 4 juni 2009 19:32

jag gjorde ett STORT misstag på jobbet idag. Annika sa "jag ska bara ringa vårdcentralen." det var då jag gjorde det stora misstaget, jag sa "varför då?" och hon berättade att hon hade bajsat blod hela natten, tydligen hade hon varit som en blodfontän ur rumpan. jag ville inte veta och jag tror att ni inte heller vill det men vad tusan, ibland får man stå ut. ni får iallafall inte alla "smaskiga detaljer" , dom fick jag och ni kan skratta er lyckliga att jag inte berättar dom för er. iallafall, jag uppmanara alla att titta på  min kaja-film som man hittar på youtube.

Av matilda - 4 juni 2009 19:28

det passar ganska bra att flytta bloggen just nu. jag flyttar ju hemmet snart också, så det här får bli en slags nystart för både blogg och kropp.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards