Alla inlägg den 5 juni 2009

Av matilda - 5 juni 2009 21:53

när sandra och jag var i los angeles förra julen (hu så länge sen, känns som igår.) så gjorde vi The Linn-pose på var och varnann bild eftersom hennes syrra Linn gjorde en speciell grej med läpparna på typ alla sina bilder på bilddagboken. nu har jag tagit The Linn-pose till The Next Level så att säga.

Av matilda - 5 juni 2009 20:14

jag har hört rykten om att carro ska ha studentskiva idag. men jag  vet inte hur seriöst det är. och dessutom har jag inte hört nått från carro sjäkv så.. ja jag har ingen lust att bara åka dit. så jag blir nog hemma ikväll. om jag inte ska våldgästa nån, och det har jag inte sån stor lust till.


jag röstade idag! det gick bra och jag la min röst på... ja, ska jag berätta? jag hade iallafall ingen politisk åsikt när jag röstade för politik är inte ett intresse of mine. jag hade sett en partiledare på tv och tyckte att hon var rolig så hon fick min röst. ja, mer än då behöver jag inte säga. man får trots allt vara hemlig om man vill det. och nu vill jagd et, om inte en hel massa människor verkligen verkligen vill höra vad jag röstade på, men då kan ju dom fråga! 

sen handlade jag nya allergimedeciner. tusan så dyrt det är! 700 kr för 100 dagars medecinering. det är 7 kr om dagen. helt otroligt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards