Alla inlägg den 7 juni 2009

Av matilda - 7 juni 2009 20:17

jag älskar den filmen. den är nog bland filmhistoriens bästa filmer. så fort den är slut ska jag hoppa in i duschen.

Av matilda - 7 juni 2009 12:46

nu är rabarbersaften klar, lite städning kvar bara. det blev inte så mycket dock... jag får göra en omgång till sen senare. innan midsommar iallafall. så ska jag kolla på flädern också, och se om den blommar än. jag tror inte den gör det men ändå. så, nu ska jag skriva ett mut-brev till symaskin och så tänkte jag gå bort till familjen gytare för att ge dom lite saft.

Av matilda - 7 juni 2009 10:18

nu är det dags för mig att koka lite rabarbersaft. har väntat på det här i några veckor nu men det har inte funnits tid, eller så har köket varit upptaget, men nu så! rabarbersaft med kanel och... ja, nånting mer, var det vanilj eller nejlika? jag kommer inte ihåg men.. ja, vi får se hur det blir! och snart är det dags för fläderna att blomma också, rikigt härligt. jag hoppas att jag har en stor frys i min nya lägenhet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards