Alla inlägg den 28 juni 2009

Av matilda - 28 juni 2009 10:25

jag funderar på att ta en cykel till trosa. men det är så hejdundrande varmt så jag vet inte riktigt. kanske bara blir en liten cykeltur. typ till familjen jansson och hem igen. jag har kommit på att jag inte riktigt har råd med alla resor jag vill göra, Californien, Thailand och Australien. jag vill hellst till Californien, (och nu kom jag på att jag stavade Californien med C  fast det på svenska stavas med K men jag tycker C är snyggare så jag skriver med C för alla fattar iallafall.) så det är prio 1. prio 2 är Australien, men det får nog vänta. iallafall tills nästa vinter. tills dess hinner jag nog få stålars. hoppas jag. och Thailand... jag vill nog inte dit egentligen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards