Alla inlägg den 15 juni 2009

Av matilda - 15 juni 2009 21:50

helt klart en sevärd film! och det säger jag inte bara för att jag har varit med i tillverkningsprocessen, utan den var bra! och det var sjukt kul att se mitt namn där på vita duken. sjukt rolig känsla.

Av matilda - 15 juni 2009 15:50

förhandsvisningen på "äntligen midsommar" är idag. och det är precis lika bra väder som vi hade under inspelningen! iallafall, sandra och jag ska åka med några som pappa känner, och dom ville åka en halvtimme tidigare än sandra och jag hade  planerat.  så jag blev såklart jättestressad och skyndade mig jättemycket. så nu är jag klar och ska vänta på dom i en halvtimme. suck, så vad ska jag göra den här halvtimmen då? ja ni... leta reda på min vita hoodtröja kanske? för den har jag slarvat bort.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards