Alla inlägg den 17 juni 2009

Av matilda - 17 juni 2009 22:38

pappa var inte sugen på middag så jag fick käka själv. jag kände mig väldigt nyttig när jag åt hallonyoghurt med simons frosties. och sen en nektarin. jaja, sen blev jag glass-sugen så jag ringde sandra, hon hade inget för sig så jag tog med en bunt filmer och vi skulle käka glass, fast vi gick till trossen först och skulle köpa godis. sen gick vi hem till henne och valde att se dunderklumpen. underbar film, rekomenderas varmt till alla! speciellt dig som har barnet kvar inom dig. sandra höll på att somna framåt slutet så när filmen var slut drog jag hem igen. och nu sitter jag här och bloggar och funderar på hur jag ska kunna skrapa ihop några extra tusenlappar till nästa USA resa.

Av matilda - 17 juni 2009 17:36

sitter här på mitt tillfälliga rum och solar! hörde ni det? solar! solen lyser rätt in genom fönstret och det är supermysigt. jag kan sitta i sängen och blogga samtidigt som jag solar. underbart. jag är otroligt godis-sugen. och sällskapstörstande. jag avskylr verkligen att vara ensam. min storebror är en riktigt ensamvarg, han jobbar ensam och sen åker han hem och är ensam eller iväg och fiskar, ensam. jag får krupp när jag är ensam. tusen folk runt mig, då trivs jag bäst. om det är luft i soffan blir jag galen, den ska vara fullproppad med folk! jaja, som sagt. jag börjar känna mig ensam här, jag ska leta reda på min pappa och höra om vi ska äta middag idag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards