Alla inlägg den 30 juni 2009

Av matilda - 30 juni 2009 17:26

idag har varit ne helt hemsk dag på jobbet. för det första så är byggnaden en bastu kamoflerad till fabrik så det är ungefär hundraåttio grader varmt där inne. sen började dagen med att två personer bråkade på våran grann-avdelning. den avdelningen och min jobbar väldigt tätt ihop, så det påverkade oss. sen fick vi massvis med stopp i våra maskiner, och vi hanterar problem olika i gruppen vilket innebar att det blev ett ordentligt bråk på våran avdelning nu på eftermiddagen, vi hann inte klara upp bråket innan vi skulle hem och jag hade lite bråttom eftersom jag skulle köra ida till vagnhärad så.. ja. det fortsätter väl imorgon bitt igen. egentligen började bråket vi hade idag redan i fredags... ja. jag avslyr verkligen bråk. mest för att jag är så värdelös på att bråka, jag kan inte hjälpa det, men ja börjar bara gråta. varenda gång. jag vill det inte, och det är mest bara pinsamt men jag börjar gråta och kan inte sluta. jaja, imorgon måste jag iallafall prata med chefen om det här, för jag orkar inte jobba där som det är nu. jag skulle prata med honom idag egentligen men han var så upptagen ochy sprang iväg hela tiden så det fungerade inte. jaja, nu ska jag skriva en lista på allt jag måste ta upp med honom.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards