Alla inlägg den 12 juni 2009

Av matilda - 12 juni 2009 23:32

tänk så fel saker kan bli när man lägger in känslor i tystnad. eller tolkar saker folk gör utan att känna dem ordentligt.


men men, imorgon blir det tullen med sandra bland andra! hoppas ida bestämmer sig för att följa med också, då blir det kul minsann! frågan är om jag ska köra hem sen, eller inte... ja, det får bli en senare fråga. nu ska jag nog sova lite, jag är ju en tröttis. dessutom har det varit full fart på mig sen 5.30 i morse.

Av matilda - 12 juni 2009 21:57

jag försöker få roine att sluta vara sur på mig, men det funkar inte så bra. på jobbet går han bara iväg så då känns det löjligt att springa efter, och nu när jag smsade honom svarade han inte. så då tänkte jag vara drastisk och åka hem till honom men det gick inte heller någe bra, han var inte hemma. eller öppnade inte iallafall. aja, pojkar pojkar pojkar. min livsuppgift just nu är ju att få folk glada, så då borde ju han vara ganska högt upp på "göra glad" listan eftersom han är sur.


jaja. studentfirandet gick bra, philip var full och glad. har aldrig träffat honom full förut, han var väldigt kramig som berusad. han fick massa stålars för att köpa ett mixerbord till datorn. sussanne hade inte förstått vad ett mixerbord var,och trodde det var ett bord som man kunde ha både datorn och kopiatorn och skrivaren och allt möjligt på. mixad elektronik helt enkelt. det var väldgt kul! massa god italiensk mat fick vi också, det tycker jag om! och sen hade jag gjort en cheescake i frysen till efterrätt, alla gillade den. farmor ville ha receptet, och då ville mormor också ha det, då sa jag att det kom från carina men hon har slarvat bort sitt recept. carina svarade då att hon fått det av mormor som visst hade slarvat bort sitt också, den visade det sig att carina hade lånat receptet av mormor och på tillbaka vägen blev det bortslatvat. tur iallafall att jag kom ihåg receptet utantill. 

Av matilda - 12 juni 2009 15:14

nej, nu ahr jag inte gjort ett dyft sen jag kom hem, så jag ska nog gå och torka håret nu. och kanske locka det lite?

Av matilda - 12 juni 2009 14:36

haha! kunde knapppt hålla mig för skratt när jag såg den här länken på aftonbladet idag! som om Jesus skulle ta sönder folks datorer.

Av matilda - 12 juni 2009 14:19

Grattis Philip som tar studenten idag! jag har bakat tre cheescakear till honom. eller bakat o bakat, rört ihop. dom blev snygga, eller en blev det. dom andra två blev lite sådär snygg. han drar förmodligen iväg senare på kvällen så då har jag inte så mycket för mig. åka och våldgästa lite trosabor kanske? jag får se vad hag hittar på.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards