Alla inlägg den 13 juni 2009

Av matilda - 13 juni 2009 15:59

simons flickvän sa för några veckor sen när jag skurade ugnen att cillit bang var det bästa köp hon nånsin gjort, så när jag var förbi rusta så köpte jag det och nu håller mamma på och städar. hon är typ rädd för cillit bang för att det fungerar! helt sjukt, hon städar och städar så sägfer hon emellanåt "men vad ÄR det i det här? kolla hur lätt allt går bort." det är riktigt roligt. jag frågade om hon inte var glad att smutsen går bort, då sa hon "nästan inte. vad ÄR det i den här?"

Av matilda - 13 juni 2009 14:31

på senare dagar (jag är ju skyhöga 21 år gammal) så har jag börjat komma på hur otroligt jobbig jag måste vara, eller var förut vill jag säga för jag har ändrat mig. tror jag. jag kunde blir störtsur för nästan ingenting och vara sur hur länge som hellst, flera månader! för mnsta lilla struntpryl. som lillebror gjorde idag, han sa "åh, en sån ska jag ha!" om en laserpekare, han har haft tusen såna förut och don går alltid sönder. så jag sa "men en sån ska du väl inte ha?" och han blev fly förbannad. och är det fortfarande. han blev väl sur för tre timmar sen. typ. nått sånt. vi gick en sväng på trosamarknad, det var där laserpekarna fanns. jaja, nu ska jag ringa runt lite, till sandra och fråga när och var vi ska ses, och till eliza och höra vad jag ska ha med mig till grillningen. om det blir nån. och ingela om hon vill ha skjuts dit ut.

Av matilda - 13 juni 2009 08:46

tusan att jag ska vara så morronpigg! nu har jag vridigt och vändit mig sen 7 i morse. det är inte bra det här. jaja, strax dax att gå upp. käka frulle, städa lite, jag har ju varit stökig för omväxlingsskull. haha, eller inte. här ser ut som ett bombnedslag.

 sån, nu är alla glada och det är bra, min livsuppgift går åt rätt håll och det är bra.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards