Alla inlägg den 6 juni 2009

Av matilda - 6 juni 2009 20:41

nu har jag bestämt mig för att se en film, nu ska jag bara välja. blir det naked mile? eller devils backbone? eller elvira mandigan? eller kanske den oändliga historien?

Av matilda - 6 juni 2009 18:15

jag är sjukt trött! jag fattar inte... börjar jag bli sjuk? jag vet inte. men jag orkar inte göra nånting iallafall. vill ligga i soffan och kolla på film bara, men det går inte för vi har ingen soffa här. bara fåtöljer och det är inte samma sak. inte att kolla på datorn heller, liggandes i sängen. det är inte samma sak. det är liksom inte.... samma sak. inte ens liknande faktiskt. bio däremot är lite liknande. om inte jag behöver köra dit förståss.

Av matilda - 6 juni 2009 15:22

det är minsann inte kul att packa grejjor. men kolla skolkataloger är kul! massa gamla tomta-elever som nu är camfiljobbare. kul värre, hur vissa har förändrats och andra inte gjort det alls. och vilka kläder folk hade, det är sjukt. fast, det var några kataloger jag inte hittade, lillebror kanske har dom? jag får fråga honom.

Av matilda - 6 juni 2009 09:58

jag funderar på om jag ska fira sveriges nationaldag idag. jag tror jag ska fira den genom att packa ner mitt kök i kartonger, det blir väl bra? jag la in massa bilder på min bilddagbok igår. så ni kan ju gå in och titta där! Vhsfodral heter jag där.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards