Alla inlägg den 11 juni 2009

Av matilda - 11 juni 2009 20:44

jag gillar inte riktigt dom här "idag har jag" inläggen. men. jag hade lönesamtal idag, och jag låg på "nårmal" på alla bedömningspunkter, på tre stycken gränsade jag till hög. men av nån anledning som jag inte riktigt fattade så var jag inte "hög" på dom aja, jag är nöjd ändå. jag dansade hoedown throwdown dansen idag, Ida fick sig ett gott skratt och Tobbe med.


den här texten är till dansen


Pop it, lock it, polka-dot-it
Countrify then Hip-Hop it
Put your arms in the sky, move side to side
Jump to the left, stick it glide

Zig-zag, cross the floor,shuffle in diagonal
When the drums hits, hands on your hips
One foot in, 180 twist
And then up,
Zig-zag, step, slide,lean in left, clap 3 times
Shake it out, head to toe Throw it all together

 jag kan typ alla rörelser till:


Pop it, lock it, polka-dot-it
Countrify then Hip-Hop it
Put your arms in the sky, move side to side
Jump to the left, stick it glide

det är "put your arms in the sky"  och"jump to the left" som jag har lite problem med. men det ser ljust ut! jaghar ju sagt att jag ska kunna den tilljul och då kommer nog en lite videoblogg med den också.  det som sitter bäst är nog "glide" aja, nu är det snart sängen som gäller, det är en lång dag imorron, jag ska jobba med nästan bara kvällen-personal. jag är ju först på att anmäla mig till symaskinstjänstgöring kan jag ju tala om.





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards